Меню
Количка

Етажерка Orkide - Бял и орех - РАЗПРОДАЖБА

Етажерка Orkide - Бял и орех - РАЗПРОДАЖБА
  • Каталожен номер: MB14539327
  • Срок за доставка: 5-10 работни дни
  • Тегло: 31.00кг
  • Дълбочина: 22см
  • Широчина: 108.00см
  • Височина: 140.00см
  • Цвят: Орех и бял
  • Брой пакети: 1
  • Материал: ПДЧ
Преглеждания: 9056
Побързайте, офертата важи още:
Дни
Часа
Минути
Секунди
77 лв.
193 лв.
Цветове

Възможни варианти

Уважаеми клиенти, винаги е хубаво да знаете, че когато разглеждате даден продукт през мобилно или настолно устройство е възможно минимално разминаване/отклонения в нюансите или декорите, които виждате на снимката, което може да се получи от различните визуални качества и свойства, които показва Вашето устройство. Също така е препоръчително да бъдете внимателни с излагането на мебели под постоянна слънчева светлина, за да избегнете нежелани изменения по вида и свойствата на плат/кожа или друг тип материал.

Доставката на поръчаните стоки в нашия онлайн магазин се извършва със специализиран фирмен транспорт от камиони Iveco Daily, което е гаранция за удобно и безпроблемно транспортиране! Доставката на стоки се извършва на територията на Република България, като е възможно и доставка в Европа след допълнително запитване. Централния склад на компанията се намира в гр.Троян обл.Ловеч ,но поръчката Ви ще бъде доставена до населеното място което желаете.

Не се безпокойте, ние ще се погрижим стоките Ви да пристигнат при вас в перфектен вид!

За да се възползвате от нашите предложения за доставка е необходимо да се спазят някой основни правила:

• Артикулите се доставят до входа на жилищната сграда или най-близкото възможно място, съобразено с габаритните размери на превозното средство. Нашите шофьори са отзивчиви, но имайте в предвид ,че са сами и не могат да отделят повече от 5 минути за да Ви помогнат. Ние ще се погрижим внимателно да ги свалим от превозното средство, а на Вас препоръчваме да съберете съседите за да Ви помогнат.

• Заплащането на поръчката Ви се заплаща в брой на шофьора. Моля, пригответе предварително точната сума, която трябва да заплатите. Ще получите фактура с касова бележка и приемо предавателен протокол.

• Ако до адреса на който желаете да се извърши доставката се стига по не асфалтиран път, следва да се провери предварително дали е възможно да се изпълни. Нашите камиони и бусове са с височина над 3м. и дължина над 7м. а теглото им надвишава 3 тона.

• Доставката е възможно да се извърши в определен от нас ден, като ще ви уведомим поне 1 ден по-рано. Тъй като обслужваме по няколко клиента в един ден, ще ни бъде трудно да Ви кажем точен час за доставка, но ще ви ориентираме в диапазон от 2 часа.

• Услугата качване по етажи за момента не се предлага. Препоръчваме Ви предварително да се подготвите за преноса и качването на мебели, защото някой от пакетите тежат повече от 30кг. а други са обемисти и задължително трябва да се носят от поне двама души.

• Шофьорът който извършва доставката се движи по предварително зададен график. За да не се налага останалите клиенти да чакат той може да изчака не повече от 15 минути на адреса, ако няма кой да приеме поръчаните от Вас артикули. Ако все пак Ви се появи неотложен ангажимент ние ще Ви доставим отново артикулите, като ще Ви таксуваме допълнително само 19.90лв.

Как мога да променя данните за доставка?

За промяна на адреса за доставка или телефонния номер е необходимо да се свържете с нас на телефон 0700 90002 / 0893 33 33 40 , sales@mebelino.bg ,като предоставите номер на поръчката и новите данни за доставка.

До къде се осъществява доставка?

Доставки се извършват до всеки град и село на територията на България. Артикулите се доставят до входа на жилищната сграда или най-близкото възможно място, съобразено с габаритните размери на превозното средство. Ако до адреса на който желаете да се извърши доставката се стига по не асфалтиран път, следва да се провери предварително дали е възможно да се изпълни.

Може ли да проверя поръчаните продукти в момента на доставка?

Когато доставчикът/куриерът е при Вас и издава стоката Ви, направете хубав оглед на пакетите(броя и вида в които пристигат)! Ако има нарушена или повредена стока, следва да попълните констативен протокол в два екземпляра, който ще Ви бъде предоставен от доставчика.

Предлагате ли разнос и качване на закупените продукти?

При необходимост от разнос или качване на закупените мебели в населени места извън представителство на фирмата, услугата се заплаща по отделен ценоразпис, информация за който ще получите от отдел „Онлайн продажби“ на телефон 0700 90002 / 0893 33 33 40 , sales@mebelino.bg или в магазините ни от нашите консултанти.

Вие като потребител имате право да се откажете от договора и да върнете стоката в рамките на 14 календарни дни, считани от момента на получаване на стоката, който е упоменат в документацията предадена Ви от нашият шофьор или доставчик. Ние обаче решихме този срок да не е 14 календарни дни а да го направим 30 календарни дни! Сега имате възможност да върнете закупената стока до 30 дни а ние ще ви възстановим парите без да задаваме много въпроси. Връщане на закупена стока от Mebelino, става чрез попълнен формуляр за връщане на продукт, в който заявявате желанието си да върнете закупената стока. Формуляр за връщане на продукт може да изтеглите ОТТУК . Попълнен формуляр за връщане на продукт или подаване на жалби може да изпращате до адрес: гр.Троян, ул. Генерал Карцов 229, или на имейл адрес: sales@mebelino.bg

За да се възползвате от 30 дневния срок за връщане е необходимо да се спазят някой основни правила:
• Стоките са пълна окомплектовка с придружаващата ги документация за покупка и при условията по чл. 55 (здрава стока) от Закона за защита на потребителите.
• Стоката да е в пълна окомплектовка с придружаващата я документация за покупка.
• При положение, че потребителят не е запазил оригиналната опаковка следва да опакова стоката за транспортиране, с цел запазването й. Препоръчително е опаковането да е съобразено с теглото и съдържанието на стоката. Всеки пакет следва да бъде сигурно запечатан и подсилен по ръбовете. За надеждна опаковка практиката налага използването на поне 2 различни компонента (велпапе/ картон, аеропласт, найлон, стреч фолио и/или тиксо), тъй като риска от погиване/нараняване на стоката е за сметка на потребителя до приемането й в склад на /от Служител на/ Търговеца.
• Наранени изделия не подлежат на връщане.
• Заплатени суми за допълнителни услуги (разнос и монтаж) не се възстановяват.
• При отказ от договора потребителят е длъжен да поеме преките разходи по връщането на стоката (основание чл.55 ал.2 ЗЗП). Потребителят има възможност сам да достави стоката до най-близкия склад на продавача или това да бъде извършено от изрично нотариално упълномощено от него лице. В този случай рискът от случайно погиване на стоката е изцяло за потребителя до предаването й в съответния склад на фирмата.
• Няма възможност за връщане на изделията във физическите магазините на Mebelino.
• При връщане на стоката от страна на потребителя, продавачът може да предложи превоз. Цената за превоза се определя от населеното място, вида и количеството на стоките.
• За съдействие по демонтаж и/или разнос при връщането на стоката, потребителят заплаща допълнително тези услуги или сам осигурява такива.
• Търговецът при наличието на хипотезата на т.5 от чл.57 ЗЗП , а именно „за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето“ си запазва правото да не удовлетворява искането на потребителя за отказ по чл.50-56 ЗЗП.

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!
Лош Добър

Клиентите за нас