Меню
Количка

Често задавани въпроси

1. Кога и как се осъществява доставката?

Времето за доставка на продуктите варира в зависимост от тяхната наличност. На страницата за всеки продукт е описан срока за изработка, като най - често срока за доставка е до 5 работни дни след тяхната наличност. Доставката се извършва чрез куриерска фирма в рамките на посочения период на поръчката, който се влияе от продукта с най-дълъг период на доставка.

2. В какъв срок става доставката след като поръчката бъде изпратена от склада ни?

Преди да бъде изпратена поръчката Ви, ще получите известие по телефон или имейл поне един ден по рано. Доставката от централният склад на фирмата до адрес на клиента се осъществява в рамките на 10-15 работни дни.

3. До къде се осъществява доставка?

Доставки се извършват до всеки град и село на територията на България, спрямо дните за обслужване на населеното място от куриерската фирма. Артикулите се доставят до входа на жилищната сграда или най-близкото възможно място, съобразено с габаритните размери на превозното средство на куриерската фирма.

4. Може ли да проверя поръчаните продукти в момента на доставка?

Когато доставчикът/куриерът е при Вас и издава стоката Ви, направете хубав оглед на пакетите(броя и вида в които пристигат)! Ако има нарушена или повредена стока, следва да попълните констативен протокол в два екземпляра, който ще Ви бъде предоставен от куриера.

5. Какво да направя, ако съм получил увреден продукт?

В случай,че сте получили увреден продукт, Ви молим да ни изпратите имейл на mebelino.bulgaria@gmail.com със съответния номер на Вашата поръчка, имената или телефонния Ви номер, снимки,които да покажат степента на щетата, както и увредените детайли от Вашата пратка! Искането ще бъде обработено от екипа на Мебелино и ще получите обратна връзка в рамките на 24 часа.

6. Предлагате ли монтаж на закупените продукти?

Не предлагаме услугата монтаж на поръчаните стоки, но ви съветваме да се възползвате от услугите на професионалисти, за да избегнете увреждането на стоката, което не би се покрило от гаранцията.

7. Предлагате ли разнос и качване на закупените продукти?

Разноса на закупените от Вас стоки се извършва от куриерска фирма, в рамките на посочените дни за доставка.

8. Как мога да върна един продукт?

Може да върнете продукт в рамките на 14 дни от получаване на поръчката. Връщането е за сметка на клиента. Върнатата стока трябва да е със запазен търговски вид, без следи от сглобяване и нараняване. За да задействате процедурата, се свържете с нас на mebelino.bulgaria@gmail.com или на посочените телефони в сайта. Възстановяване на сумата по върнатите продукти ще бъде преведена в посочената от Вас банкова сметка, в срок от 14 дни.

9. Как мога да променя данните за доставка?

За промяна на адреса за доставка или телефонния номер е необходимо да ни изпратите имейл на mebelino.bulgaria@gmail.com с номер на поръчката и новите данни за доставка.

10. Предлагате ли мебели по поръчка?

Не предлагаме мебели изработвани по индивидуален проект.

11. Как мога да откажа продукт от моята поръчка?

За отказ на продукт от поръчка е необходимо да изпратите имейл на mebelino.bulgaria@gmail.com с номер на поръчка, името на продукта, който желаете да откажем и количеството. Продуктът може да се откаже само, ако поръчката все още не е изпратена към Вас.

12. Изпращам въпрос относно даден продукт или мнение, а не ми се отговаря?

Моля, внимателно въведете имейл адреса си в полето, като проверите за допуснати грешки. Съвет: ако в рамките на 24 часа нямате отговор, моля изпратете отново писмо от друг Ваш имейл, или ни потърсете на телефон 0878333669

13. Как се плаща?

 Плащането при доставка (пощенски паричен превод) става при доставяне на поръчката.

14. Цените посочени в сайта крайни ли са?

Да, посочените цени в сайта са крайни с включен ДДС. Декорациите и електроуредите не са включени в цената.

15. Какъв документ ще получа за направеното плащане?

Всеки клиент на компанията, Физическо лице получава стокова разписка по е-мейл и касов бон издаден от куриерската фирма, който е законово признат документ със силата на „Фискална касова бележка”. Този документ служи, като гаранционна карта и гарантира за извършеното плащане.

Юридически лица могат предварително да заявят желанието си фактура, предоставяйки данните на юридическото лице. Получават фактура по е-майл, с начин на плащане Пощенски паричен превод.

16. Мога ли да пазарувам на изплащане?

Все още не предлагаме услугата покупка на изплащане.

17. Колко време е гаранцията?

Гаранцията на закупените мебели и матраци е  две години. Повече информация може да намерите в описанието на всеки артикул.

18. Цветовете на снимките актуални ли са?

Възможни са несъответствия в цветовете от снимковия материал на сайта и действителните цветове на продуктите. Разминаването в нюансите може да се дължи на индивидуалните настройки на Вашия монитор.

19. Какво включват посочените размери?

Всички размери посочени в описанието на продуктите са външни и включват най-външните габаритни и стандартни размери за даденият артикул, цокли и первази. При нужда може да се свържете с нас на 0878333669

20. Какви са гаранциите, че ще получа стоката?

„Ел Дистрибюшън“ ЕООД е утвърдена фирма на Българския пазар за мебели. За всяко направено плащане с пощенски паричен превод, куриерската фирма издава касов бон , която се явява и гаранция на самия продукт и трябва да бъде запазен до изтичане на гаранционния срок.

21. Гарантирана ли е поверителността на личните ми данни?

„Ел Дистрибюшън“ ЕООД е администратор на лични данни регистриран по Закона за защита на личните данни. „Ел Дистрибюшън“ ЕООД гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни предоставяна от клиентите. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица упълномощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред. Всички данни преминават през: RapidSSL: SSL Certificates.